Sīkdatnes

Lai šī tīmekļvietne darbotos, tā izmanto pirmās puses obligāti nepieciešamās sīkdatnes. Lai uzlabotu tīmekļa vietnes saturu un analizējot apmeklējumu statistiku, tad ar Jūsu piekrišanu papildus šajā vietnē var tikt izmantotas trešās puses statistikas un sociālo mediju sīkdatnes.Papildus informācija par sīkdatnēm
Apstiprināt visu Neapstiprināt Pielāgot izvēli

PRM

PRM (Passenger with Reduced Mobility) jeb pasažieris ar ierobežotām pārvietošanās spējām ir jebkura persona, kuras pārvietošanās spējas, izmantojot aviotransportu, ir ierobežotas fizisku (pastāvīgu vai īslaicīgu) vai mentālu problēmu dēļ un kuras stāvoklis prasa papildus palīdzību pārvietojoties lidostā un ceļā uz sēdvietu gaisa kuģī. 

 

Ja esat  pasažieris ar ierobežotām pārvietošanās spējām, jums ir tādas pašas iespējas izbaudīt ceļojumus ar gaisa kuģi kā ikvienam citam.

 

Kā mēs varam Jums palīdzēt?

 

Mūsu speciālistu komanda ir gatava sagaidīt Jūs autobusa pieturā, kādā no lidostas stāvvietām vai terminālī, pavadīt vai aizvest Jūs ar Jūsu vai lidostas ratiņkrēslu un sniegt palīdzību pārvietojoties Liepājas lidostā, palīdzēt pārvietot Jūsu bagāžu, kamēr Jūs nokļūsiet līdz savai sēdvietai gaisa kuģī.  

 

Kā pieteikt pakalpojumu?

 

Pasažierim būtu vēlams pieteikt servisu aviokompānijai vai tūrisma aģentūrai vismaz 48 stundas pirms izlidošanas. Aviokompānija informēs lidostu par pieteikto servisu un mēs varēsim nodrošināt kvalitatīvu un atbilstošu servisu. Šis pakalpojums obligāti ir jāpiesaka vismaz 48 stundas iepriekš, ja ceļojat ar elektrisko ratiņkrēslu vai suni-pavadoni. Ja pakalpojums nebūs iepriekš pieteikts, organizēsim palīdzību, taču uz to būs jāpagaida ilgāk. 

 

Kā nokļūt lidostā un izsaukt palīgu?

 

Pasažieri lidostā var nokļūt ar 100.maršruta autobusu ( http://www.liepajastransports.lv/lv/kustibas-saraksti ), taksometru, kā arī ar privāto automašīnu. Lidostā ir pieejama bezmaksas ilgtermiņa autostāvvieta. Mūsu speciālistu var izsaukt zvanot pa telefona numuru (+371 20299577), kas norādīts arī satikšanās punktā autobusa pieturā vai invalīdu stāvvietā pie Termināļa, kā arī ierodoties pie Pasažieru apkalpošanas aģentiem. 

Lūdzam ierasties Liepājas lidostā ne vēlāk kā 1 stundu pirms izlidošanas laika!

 

Kā iziet Drošības kontroli?

 

Drošības kontrole ir jāveic visiem Liepājas lidostas pasažieriem. Visi pārvietošanās palīglīdzekļi, tai skaitā ratiņkrēsls, tiek rūpīgi pārbaudīti. Pārbaudes var tikt veiktas gan ar rokām, gan ar dažādām ierīcēm. Lai atvieglotu Drošības kontroli, informējiet Drošības speciālistu, ja Jums ir kādas īpašas vajadzības. Pasažieriem ir tiesības prasīt diskrētu pārbaudi, kuru veic atsevišķā telpā. Ja lidojot Jums nepieciešams specifisks medicīniskais aprīkojums, pirms tam sazinieties ar aviokompāniju.

 

Kā ar mums sazināties?

 

Plašāku informāciju par pasažieru ar ierobežotām pārvietošanās spējām servisu varat saņemt zvanot pa tālruni +371 20299577 vai rakstot uz e-pastu info@liepaja-airport.lv 

ja būsiet izmantojis mūsu sniegto pakalpojumu, novērtēsim, ja sniegsiet par to atsauksmi uz e-pastu info@liepaja-airport.lv

 

Ievērojiet!

 

Pasažieriem, kuriem nebūs pieteikts serviss, tiks darīts viss iespējamais, lai tiktu sniegta kvalitatīva palīdzība, tomēr pasažieriem, kuri būs pieteikuši servisu iepriekš, tiks dota priekšroka.